„W efektywnych organizacjach wszystko zaczyna się i kończy na kliencie.”

– K. Blanchard

Jako PRIME™ tworzyliśmy i wdrażaliśmy standardy obsługi klienta w różnych branżach, od bankowości, przez usługi serwisowe, po branżę motoryzacyjną. Sukces tych projektów stał się początkiem opracowania własnego modelu procesu tworzenia standardów oraz unikatowej konstrukcji mapy standardów obsługi klienta.

Pozwala nam to tworzyć i skutecznie wdrażać standardy obsługi i sprzedaży, w sposób dopasowany do oczekiwań klienta i dopasowany do możliwości pracowników. System wsparcia wdrożenia zakłada wprowadzenie narzędzi, które wzmacniają efektywność opracowanych standardów. Specjalne przygotowane treningi prowadzą do wzrostu umiejętności i zachowań sprzedawców zapewniając wysoki poziom ich prac. Co więcej zachowując standard utrzymują jednocześnie pełną naturalność i są postrzegani przez klientów jako spontaniczni. To ważne, bo nic gorszego niż być klientem i paść ofiarą zautomatyzowanej obsługi.

Kompleksowa obsługa, jakiej chętnie się podejmujemy w projektach zorientowanych na standard obsługi klienta powoduje, że w rezultacie stają się one ważnym czynnikiem przewagi konkurencyjnej, wprost przekładając się na wyniki finansowe naszych klientów.

Projekt opracowania standardów w najprostszy sposób można by opisać tak :

  • Analiza aktualnej sytuacji dokonana metodą PRIME™
  • Warsztaty projektowe
  • Projekt Standardów z wykorzystaniem autorskiego modelu
  • Konsultacje standardów
  • Szkolenia pilotażowe
  • Wdrożenie standardów
  • Działania wspierające wdrożenie i utrzymujące standard w działaniu

To tylko kilka elementów, a za każdym z nich stoją określone narzędzia, modele i lata praktyki w tym obszarze.

Konkretny przebieg projektu wymaga dostosowania do specyfiki branży i konkretnej organizacji.

W przypadku zainteresowania niniejszą propozycją, z przyjemnością przedstawimy ofertę szczegółową.